Školski tim za kvalitetu čine nastavnici i stručni suradnici čiji je temeljni cilj osigurati što kvalitetnije uvjete kako samog nastavnog procesa, tako i cjelokupnog školskog ozračja.

Osnovna mu je zadaća usustaviti  proces  samovrednovanja kao permanentnog promišljanja nad:

  • Uvjetima rada škole
  • Rukovođenjem  školom
  • Kvalitetom nastave
  • Kvaliteta nastavnog plana i nastavnog programa-razredne i predmetne nastave
  • Podrškom učenicima
  • Postignućima učenika

Budući da ne postoji legislativa koja propisuje strogu strukturu tima i unaprijed zacrtan plan aktivnosti, rad školskog tima temelji se na inicijativi članova čija je zadaća samostalno istraživanje, napredovanje i kontinuirano unaprjeđenje škole. Školski tim za kvalitetu će proces samovrednovanja prilagoditi potrebama i specifičnostima škole.

Samovrednovanje je znanstveno i stručno osmišljen postupak koji omogućuje nastavnom osoblju da na temelju sustavnog praćenja, analiziranja i preispitivanja samostalno unaprijedi vlastiti odgojno-obrazovni rad. Svrha procesa samovrednovanja  je  unaprjeđenje kvalitete obrazovanja, odnosno unaprjeđenje kvalitete rada škola.

Školski tim za kvalitetu će odrediti smjer i intenzitet djelovanja koji je određen odgovorima svih subjekata škole na sljedeća pitanja:

• Koliko je učinkovita naša škola, tj. koliko ostvaruje svoj program, zadatke i ciljeve?

• Kako se u školi osjećaju i koliko u radu i razvoju napreduju naši učenici?

• U čemu je naša škola izvrsna, odnosno čime se možemo ponositi?

• Koliko ja kao ravnatelj ili ja kao nastavnik doprinosim ugledu škole?

• Koje su najveće slabosti naše škole? Što bismo u radu trebali mijenjati?

Školski tim za kvalitetu čine:  Jadranka Vlahovec, Mia Čačić, Andrea Svilarić, Darinka Gusek, Andreja Marina, Nikolina Mišić, Barbara Huzjak, Sandra Veček Šimunović i Dijana Soldić.

Voditeljica tima je Dijana Soldić.

Rad školskog tima za kvalitetu, prema hrvatskom modelu samovrednovanja škola temelji se na odgovorima na tri ključna pitanja:

Koliko je dobra naša škola?– koliko smo zadovoljni radom škole u odnosu na postavljene ciljeve, te koliko nam je potrebno i korisno samovrednovanje

Kako to znamo?– opisujemo korištenje objektivnih mjerila u procjeni stanja

Što učiniti da budemo bolji?– objašnjavamo pripremu i sadržaj izvještaja i plana razvoja u svrhu unaprjeđenja kvalitete.

Skip to content