Koji su uvjeti za prijelaz iz druge škole u XII. gimnaziju?

Učenik može prijeći u XII. gimnaziju iz druge škole koja ostvaruje isti obrazovni program na temelju odluke Nastavničkog vijeća XII. gimnazije, koje je dužno voditi računa o tome da ta odluka ne utječe na kvalitetu odgojno-obrazovnog procesa uz poštovanje propisanih pedagoških standarda.

Učenik prvoga razreda može prijeći u XII. gimnaziju samo ako ima jednak ili veći broj bodova potrebnih za upis od zadnjeg učenika upisanog u XII. gimnaziju tekuće školske godine, osim ako nakon provedenog upisnog postupka nisu popunjena sva slobodna upisna mjesta predviđena odlukom o upisu i strukturom upisa.

Ako učenik prelazi u XII. gimnaziju iz škole koja ostvaruje drugi obrazovni program, upis u Školu može se uvjetovati polaganjem razlikovnih ispita, čiji sadržaj te način i rokove polaganja ispita određuje Nastavničko vijeće.

Do kada se može ostvariti prijelaz iz druge škole u XII. gimnaziju?

Učenik može prijeći u XII. gimnaziju iz druge škole najkasnije do početka drugog polugodišta, osim ako se preseli iz jednog mjesta u drugo, kada je Škola dužna upisati učenika koji prelazi iz škole koja ostvaruje isti obrazovni program.  Učenik koji se seli iz jednog mjesta u drugo dužan je uz zamolbu za prijelaz u XII. gimnaziju podnijeti i potvrdu o promjeni prebivališta.

Kome se podnosi zamolba za prijelaz u XII. gimnaziju?

Zamolba se podnosi neposredno u Tajništvu Škole, ili na e-mail Škole: ured@gimnazija-dvanaesta-zg-skole.hr , ili faxom na broj: 01 2950 277, ili poštom na adresu: XII. gimnazija, Međugorska 42, 10040 Zagreb.

Što je sve potrebno priložiti uz zamolbu?

Uz zamolbu za prijelaz podnose se svjedodžbe od 5-8 razreda osnovne škole te svjedodžbe prethodno završenih razreda srednje škole, odnosno ako je riječ o učeniku prvoga razreda prijepis ocjena iz škole iz koje prelazi.

Gdje mogu zatražiti potvrdu u svrhu ostvarivanja učeničkih prava?

Potvrde u svrhu ostvarivanja učeničkih prava (npr. dječjeg doplatka, prijevoza, obiteljske mirovine, učeničkog servisa, zdravstvenog osiguranja i sl.) učenici mogu sami isprintati iz e-Dnevnika. Potvrde nije potrebno donositi u Školu na ovjeru i potpis.

Što ako nisam zadovoljan zaključenom ocjenom iz nastavnog predmeta?

Učenik ili roditelj koji nije zadovoljan zaključenom ocjenom iz pojedinog nastavnog predmeta ima u skladu sa odredbama članka 76. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i članka 100. Statuta Škole pravo u roku od 2 dana od dana završetka nastavne godine (zadnjeg dana nastave) podnijeti Nastavničkom vijeću zahtjev radi polaganja ispita pred povjerenstvom. Ispit se polaže u roku 2 dana od dana podnošenja zahtjeva. Način polaganja ispita pred povjerenstvom uređuje se Statutom Škole.

Učenik ili roditelj koji nije zadovoljan zaključenom ocjenom iz vladanja može u roku od 2 dana (od saznanja za ocjenu) podnijeti zahtjev Nastavničkom vijeću radi preispitivanja ocjene.

Iz kojih razloga i na koji način učenik može biti upućen na polaganje predmetnog/razrednog ispita?

Na polaganje predmetnog/razrednog ispita bit će upućen učenik koji nije mogao pohađati nastavu i biti ocijenjen iz jednog ili više nastavnih predmeta iz opravdanih razloga (bolest u dužem trajanju, izvršavanje obveza prema aktima ovlaštenih državnih tijela, drugi razlozi koje takvima ocijeni razredno vijeće). O upućivanju učenika na predmetni/razredni ispit odlučuje Razredno vijeće. Predmetni/razredni ispit organiziraju se na kraju nastave ili kasnije ako je to prijeko potrebno, a mora se položiti najkasnije do početka iduće školske godine.

Skip to content