“Matematika između realnog i virtualnog”
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta donijelo je odluku o financiranje projekta „Matematika između realnog i virtualnog“ u okviru poziva za dodjelu bespovratnih sredstava HR.3.1.20 Promocija kvalitete i unaprjeđenje sustava odgoja i obrazovanja na srednjoškolskoj razini. Projekt će se financirati sredstvima Europskog socijalnog fonda, Operativnog programa Razvoj ljudskih potencijala http://www.ljudskipotencijali.hr/ 2007.-2013. u ukupnom iznosu od 1 016 019 HRK. Razdoblje provedbe projekta je od 23.10.2015. do 22.10.2016. Više o Europskim strukturnim i investicijskim fondovima možete naći na http://www.strukturnifondovi.hr/.
Korisnik je XV. gimnazija, Zagreb, a partneri u projektu su XII. gimnazija, Zagreb, Gimnazija Matije Antuna Reljkovića, Vinkovci i Gimnazija Josipa Slavenskog, Čakovec.
Koordinatori aktivnosti u XII. gimnaziji su Mia Čačić i Dijana Soldić. U provedbi aktivnosti XII. gimnaziji sudjeluju Mia Čačić i Dijana Soldić, profesorice matematike, Ivan Gverić, profesor fizike, Barbara Arić, pedagoginja te ravnateljica škole Blaženka Ječminek.
Ciljevi aktivnosti su osuvremeniti pristup učenju i poučavanju matematike novim kurikulumom za fakultativnu nastavu u skladu s ishodima učenja te razviti kapacitete partnerskih ustanova za provedbu novog kurikuluma fakultativne nastave. Ostvarivanjem ciljeva stvaraju se preduvjeti za primjenu tehnologije u nastavi matematike. U projektu sudjeluju nastavnici, stručni suradnici i učenici partnerskih ustanova koje obavljaju djelatnost srednjeg obrazovanja prema gimnazijskom programu. Projekt će se realizirati u pet etapa - elemenata projekta:
- Testiranje interesa za novim kurikulumom fakultativne nastave matematike i izrada nacrta novog kurikuluma
- Izrada novog kurikuluma fakultativne nastave matematike u skladu s ishodima učenja
- Osiguravanje materijalnih i ljudskih preduvjeta za provedbu novog kurikuluma fakultativne nastave matematike
- Izrada nastavnih materijala za provedbu novog kurikuluma
- Promocija novog kurikuluma fakultativne nastave matematike među učenicima, roditeljima i nastavnicima
Tijekom provedbe projekta izradit će se kurikulum fakultativne nastave matematike temeljen na ishodima učenja i odrediti kriteriji provjere usvojenosti ishoda učenja, 30 zaposlenika partnerskih škola sudjelovat će u specifičnoj edukaciji o izradi kurikuluma, ishodima učenja i vrednovanju, izradit će se nastavni materijali i priručnici za primjenu tehnologije u nastavi.
Projekt financira Europska unija |
Europska unija | Ulaganje u budućnost |
Ova publikacija je izrađena uz pomoć Europske unije. Sadržaj publikacije je u isključivoj nadležnosti XII. gimnazije te se ni na koji način ne može smatrati da odražava stajalište Europske unije.
« Studeni 2020 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Da bi se ulogirali na sljedeće sadržaje,
potrebno je imati aktivan
elektronički identitet: AAI@EduHr za
akademsku i istraživačku zajednicu, odnosno
HUSO korisnički račun za učenike,
nastavnike i profesore osnovnih i srednjih škola.
Ukupno: 414176